Lees de antwoorden op veel gevraagde vragen

  1. Hoe zit het met kinderstoeltjes in een taxi ?

    1. Kinderstoeltjes zijn in een taxi niet verplicht.
  2. Hoe kan ik de taxi betalen ?

    1. U kunt de Schipholtaxi vooraf via de website betalen maar ook contant, per pin of per creditcard in de taxi zelf.
  3. Wanneer moet ik de taxi bestellen?

    1. Tot de avond van vertrek kunt u zelfs een Schiphol taxi bij ons bestellen.
    2. Bestel de taxi als u alle reisgegevens compleet heeft, dan heeft u dat alvast geregeld.
  4. Hoe gaat het met een aankomt op Schiphol?

    1. Komt u vanuit het buitenland op Schiphol aan, dan zal uw chauffeur uw vlucht in de gaten houden. zo’n 15 min na landing zal hij u bellen om met u af te spreken.
  5. Waar vinden wij de chauffeur op Schiphol?

    1. Nadat u bent gebeld door onze chauffeur na landing zal hij vertellen waar hij op u wacht. Dat is meestal boven bij de vertrekhallen maar dat zal de chauffeur u precies doorgeven.
  6. Ik wil een fiets meenemen, of andere bijzondere bagage.

    1. Er kunnen maximaal 2 ingepakte fietsen mee in een taxibus. U moet dit wel eerst doorgeven om een juiste prijs door te geven.
    2. Surfboard, dozen en andere bijzondere bagage kunnen vaak door ons worden vervoerd. Stuur ons altijd eerst een email met daarin duidelijk wat uw wensen zijn. Wij laten snel weten of het mogelijk is en wat de daarvan kosten zijn.
  7. Hoe weet ik of er wel een taxi komt ?

    1. Wij doen er alles aan om de taxi op tijd bij u voor de deur te krijgen. Bekijk altijd goed op uw bestelling of de datum,  het jaartal en de ophaaltijd kloppen. Zoals de rit bij u op papier staat, zo staat deze ook bij ons in de planning.
  8. Zijn jullie ook ’s nachts te bereiken ?

    1. Ja, ook ’s nachts en in het weekend zijn wij te bereiken. De centrale kunt u tot 23 uur ’s nachts bereiken, daarna de waarnemende chauffeurs.
  9. Gaan er nog meer mensen mee in de taxi naar Schiphol?

    1. Nee, de Schipholtaxi die u bij Goedkoopnaarschiphol.nl bestelt is altijd privé. Er gaan dus nooit vreemde mensen mee, het is uw eigen privé vervoer.
  10. Kunnen er ook meerdere stops onderweg naar of vanaf Schiphol worden gemaakt ?

    1. Ja, er kunnen meerdere stopt gemaakt worden. Bij voorbeeld als u familie of vrienden wilt ophalen. Geef eerst altijd de route aan ons door per email. Wij sturen u dan een offerte voor de route.
  11. Hoe zit het met annuleren?

    1. U kunt altijd tot de avond voor vertrek gratis annuleren. Als u al online betaald heeft storten wij meteen de volgende dag uw geld terug.
Centraliste-taxicentrale

Bel voor vragen: 020-2600810

>>Reviews<<

Vaste tarieven 24/7

Taxi’s en Taxibussen

Altijd gratis annuleren *

Contant, Pin, Creditcard, Ideal

Boek tot avond voor vertrek

Standaard en Business vervoer

Wanneer bestellen ?

Een aankomst op Schiphol

Hoe kunt u betalen

vliegtuig-schiphol
mercedes-taxibus

” Particulier en zakelijk voordelig taxivervoer! “

Snelweg-naar -schiphol

” Privé Schipholtaxi, maar wel voor een vaste lage prijs! “

Goedkoopnaarschiphol.NL

Adressen

Locatie Amsterdam
Internet Taxi Centrale (I.T.C.)
www.Goedkoopnaarschiphol.NL
Nicolaas Beetsstraat 142 2hg.
1054 XV Amsterdam.
Tel : 0031 (0)20-2600810
Mob : 0031 (0)6 212 40 373

Locatie Almere
Internet Taxi Centrale (I.T.C.)
www.Goedkoopnaarschiphol.NL
Nobelstraat 82
1341 BH Almere

© 2004 - 2019 Copyright - Goedkoopnaarschiphol.nl
error: Content is protected !!