Welkom bij onze klantenservice

U heeft de hoogste prioriteit

Wij begrijpen dat u op tijd op Schiphol wilt zijn om uw vlucht te halen. Wij doen er dan ook alles aan om de gereserveerde taxi op tijd bij u voor de deur te krijgen. Toch willen wij u een advies geven om alles ruim te plannen. Wij hebben klanten gehad die met nog een uur te gaan in de taxi stapten en dat is geen goede start van uw reis.
 
High PriorityPlan uw reis naar Schiphol ruim op tijd

Ondanks dat u tegenwoordig online kunt inchecken adviseren wij toch om uw reis ruim in te plannen. Voor Europese vluchten is het advies 2 uur van te voren aanwezig zijn en buiten Europa 3 uur. Dit zijn echt de minimale tijden die u in acht moet nemen, wilt u zonder stress aan uw reis beginnen. Bij deze tijden moet u natuurlijk wel de reistijd met onze Schiphol taxi er bij optellen.
 

U bent belangrijk voor ons

Wij vinden wij het belangrijk dat u als klant tevreden bent over onze service en begrijpen dat het voor u belangrijk is dat er op tijd een Schiphol taxi bij u voor de deur staat. Komt u vanuit het buitenland terug op Schiphol aan, dan zorgen wij er voor dat er weer een chauffeur voor u klaar staat. Wij houden altijd uw vlucht in de gaten, dus zien precies wanneer u bent geland op Schiphol. Even na landing zal onze chauffeur u bellen om op Schiphol af te spreken.
 

Heeft u verder nog vragen ?

Heeft u vragen dan kunt u kijken bij de antwoorden op veel gestelde vragen.
Staat uw vraag er niet bij dan kunt u ons natuurlijk altijd even een bericht sturen, of als u niet wilt wachten even bellen op 020-2600810

Heeft u suggesties of zijn er klachten, laat het ons het liefst per email weten. Wij willen graag onze dienstverlening verbeteren.