Geld terug garantie & Refund Policy
Wij willen dat u helemaal tevreden met het bestellen van een Schipholtaxi. Hebt u vragen, zorgen of problemen, laat het ons weten. Alle e-mail zullen wij zo snel mogelijk behandelen, en een reservering voor een taxirit eventueel (binnen 24 uur) ongedaan maken als u dit wenst. U kunt het annuleren van taxirit(ten) desgewenst ook 24 uur van te voren telefonisch mondeling aan een medewerker van Goedkoopnaarschiphol.NL door geven.
Als er vooruit betaald is zullen wij bij een annulering binnen 24 uur voor aanvang van de taxirit het gehele bedrag crediteren. Bij het verstrekken van minder dan 24 uur voor aanvang taxiritten wordt niet meer tot creditering overgegaan. De reden is dat de ritten dan al in een planning verwerkt zijn, en de ritten aan de taxichauffeurs zijn uitgedeeld.
Als er geen vooruitbetaling is geweest zijn er als er voor 24 uur voor aanvang taxiritten wordt geannuleerd geen kosten. Daar buiten zal de gehele ritprijs moeten worden voldaan. Bij een retourrit zal er slechts de kosten van een rit volledig moeten worden voldaan.